Premium Mobile już od kilku lat niezmiennie zadziwia swoimi wynikami w raportach MNP. Zdecydowanie wybija się na tle konkurencji, kończąc każdy kwartał ze sporym dodatnim bilansem. Dziś skupimy się na wynikach z 2019 roku.

Premium Mobile – bilans MNP 2019

Rok 2019 operator zakończył z bardzo zadowalającym wynikiem 61 738 przyjętych numerów. To wynik na czysto, czyli już po odjęciu straconych numerów. Na ten sukces składały się wyniki poszczególnych kwartałów, które prezentowały się następująco:

  • IQ 2019: +17 617
  • IIQ 2019: +14 179
  • IIIQ 2019: +13 602
  • IVQ 2019: +16 340

Jak widać ani razu operator nie miał ujemnego bilansu. Zdumiewający jest fakt, że to nie pierwszy rok, w którym Premium każdy kwartał zamykał na plusie. Trzeba też wyraźnie podkreślić, że nie ma drugiego operatora wirtualnego, ani nawet strukturalnego, o którym można by powiedzieć to samo. Nawet Ci operatorzy strukturalni, którzy zyskują klientów nie mają tak  spektakularnych wyników. Kilkanaście tysięcy nowych klientów w ciągu kwartału to naprawdę coś.

Oczywiście źródła sukcesu operatora upatruję przede wszystkim tym, jak wygląda oferta Premium. Jest tanio, jest sporo internetu, jest zasięg Plusa. Do tego mamy umowę bezterminową. Można więc śmiało powiedzieć, że Premium Mobile ma sporo Asów w rękawie.  Czy w obecnym, 2020 roku też pomogą operatorowi przejmować kolejne tysiące numerów? Prawdopodobnie tak. Mimo to, będę czekać na kolejne kwartalne raporty MNP.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *